čtvrtek 16. dubna 2009

Pár slov k návratu....

Předtím jsem nebyl připravený,měl jsem příliš hodně věcí v sobě, kterých bylo třeba se zbavit. Teď jsem jiný člověk, mám svou vlastní věc. Cítím se víc v pohodě ohledně svojí minulosti ve srovnání se svým dřívějším přístupem, do hajzlu s tím starým... který, v určitém směru, ještě pořád mám (nedávné vyjádření Mika Pattona)

Prozatimní koncerty FNM pro tento rok - stále bez naší domoviny((
12.6 - Download Festival (England)
13.6 - Greenfield Festival (Switzerland)
14.6 - Rock in Idro (Italy)
19.6 - Nova Rock Festival (Austria)
20.6 - Hurricane Festival (Germany)
21.6 - Southside Festival (Germany)
24.6 - Kaisaniemi Park (Finland)
25.6 - Hove Festival (Norway)
27.6 - Peace and Love Festival (Sweden)
20.8 - Pukkelpop Festival (Belgium)
21.8 - Highfield Festival (Germany)
23.8 - Area 4 Festival (Germany)
29.8 - Rock en Seine (France)

Žádné komentáře:

Okomentovat