středa 20. května 2009

Angel Dust

V anketě o vaší nejoblíbenější desku FNM na tomto blogu je Angel Dust.Mike Patton na téhlé čtvrté řadovce už skládal písně jako stalý člen kapely,která po velkém úspěchu The Real Thing začala stát pevně na zemi.Bohužel kytarista Jim Martin jevil v tomto období čím dál větší nezájem spolupracovat a jeho nespokojenost vůči vývinu FNM rostla každým dnem.Vyhozen byl v listopadu 1993.

Jim Martin :
Problém byl v tom,že jsem v téhle kapele vlastně nikdy nebyl štastný.Jsem spokojený když se ožeru a čumím do stropu.Říkají,že vyrazili oni mě,ale já chtěl vypadnout už dávno.Nesnášel jsem ty momenty,když vznikaly nové skladby.

1 komentář:

  1. applause... applause... applause... APPLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUSE!!! Taky jsem se snažila :D

    OdpovědětVymazat