úterý 22. září 2009

Jak to bylo s Inxs a Velvet Revolver?

FNM mají momentálně koncertní pauzu a tak je tady starší zmínka o které možná dost lidi neví bližší detaily.Jedna kapela chtěla náhradu za svého dlouholetého frontmana a druhá to chtěla začít v novém kabátě pod jiným jménem.Mike Patton odmítl pozvání přidat se k rockovým superkapelám INXS a VELVET REVOLVER, protože jsou příliš populární.Ex-GUNS N' ROSES kytarista SLASH oslovil bývalého frontmana Faith No More v roce 2002,aby se stal zpěvákem Velvet Revolver.
Patton říká, "To bylo před tím, než se tak začali jmenovat (Velvet Revolver), ale požádali mě! Byli vážně milí, ale já jim řekl, 'sorry, to není moje gusto.' Patton nemohl uvěřit, když ho oslovili také australští INXS, aby nahradil jejich posledního frontmana MICHAELA HUTCHENCE. Říká, "Připojit se k INXS by bylo jako přijít k hotové věci. Podle mých zkušeností, velmi populární kapely - udělají svoje, a je to, a pak obnoví kapelu s jedním původním členem. Podívejte na AXLa ROSE. Jeho vlasy jsou jako strašná reggéčková paruka.

Část rozhovoru pro magazín Kerrang z roku 2001:


Je pravda, že tě INXS oslovili, abys se stal jejich frontmanem?

Mike: "Jo, bohužel. Stejně jako jste vy oslovili mě, abychom udělali interview. Prostě pár telefonátů. Zavolali a bez okolků se mě zeptali. Ale já nemohl bez okolků odpovědět. Byli na mě fakt nasraný, protože jsem o tom mluvil veřejně. Chtěli, abych o tom pomlčel, protože jsem je odmítl. Nemají páru o tom, co chtějí, to je docela vtipné. Prostě chtěli někoho, kdo už má trošku jméno.
Překlad: Pattrush

Audio záznam ohledně Mika a Inxs (9.8 2001)

Žádné komentáře:

Okomentovat