pondělí 12. července 2010

Taneční Srbsko

Od osmého července jsou FNM opět v Evropě,což dokazuje skvělá atmosféra během prozatimních koncertů.Vypadá to,ale že na koncert v Srbsku jen tak někdo nezapomene.Néjen že Mike klasicky během Just a Man dělal kaskaderské kusy lezením na rameno od kamery,ale dokonce předváděl kousek srbského tance s pomocí dívky vybrané z davu na velice populární srbskou skladbu Ajde Jano.Štastná slečna se jmenuje Bliana Pantic a tady jsou její čerstvé slova:Byla jsem překvapená,když se Patton rozhodl mně vzít na podium.Vlastně můj přítel mně tlačil do předu.Mike se na měn podíval a zeptal se - jdeš do toho nebo ne? A tak to bylo... Bubeník mi daroval paličky.Mike je pravý perfekcionista,on a jeho parta byli potěšení ze Srbské brandy - Rakija


Žádné komentáře:

Okomentovat